Nuance DAX-Copilot is een add-on op Dragon Medical One, een extra module die niet los van Dragon Medical One functioneert.
Diverse AI-technologieën worden gebruikt om interviews tussen een arts en een patiënt om te zetten in gestructureerde en nauwkeurige medische verslagen. Deze add-on helpt artsen om meer tijd te besteden aan de zorg voor hun patiënten en minder tijd aan administratieve taken.
In het onderstaand filmpje is zichtbaar hoe gebruiksvriendelijk DAX Copilot werkt. Een samenvatting van het gesprek tussen arts en de patiënt of cliënt wordt gestructureerd samengevat en de nodige waarden op de juiste plaatsen in een dossier weggeschreven.
Zweden loopt voorop in de digitale transitie binnen de gezondheidszorg. Met maar liefst 100.000 Dragon Medical One (DMO) licenties zijn ze succesvol overgestapt van handmatige administratie naar AI-gestuurde documentatie. Deze spraaktechnologie brengt aanzienlijke voordelen met zich mee:
Tijd besteed aan administratie is tijd die niet beschikbaar is voor de zorg van patiënten. Gelukkig bieden AI-spraaktechnologieën zoals Dragon Medical One (DMO) en DAX Copilot een oplossing om
deze te verlichten.
Hoewel beide krachtige tools zijn, is het essentieel om te begrijpen waarom het belangrijk is om eerst te investeren in Dragon Medical One voordat je met DAX Copilot aan de
slag gaat.
Onderrapportage wordt door Cedere een ‘data lek’ genoemd, het vergeten van data door niet direct te rapporteren.
Onderrapportage is een veel voorkomend probleem op tal van terreinen, van misdaadstatistieken tot gezondheidszorggegevens. Het verwijst naar het verschijnsel waarbij incidenten of voorvallen niet nauwkeurig worden gedocumenteerd of gerapporteerd, wat leidt tot een aanzienlijk verschil tussen de werkelijke en de gerapporteerde cijfers.
Deze discrepantie kan verstrekkende gevolgen hebben en van invloed zijn op besluitvorming, de toewijzing van middelen en het algemene begrip.
Maak de doelgroep zo klein mogelijk
De specialist is in, de generalist is uit.
Tot nu toe had ik het altijd over een doelgroep en een micromarkt. Maak de doelgroep zo klein mogelijk. Nog veel kleiner. Eén klant en je lost één probleem op.
1 klant + 1 probleem + 1 oplossing = aandacht.
Die trend is duidelijk op de markt voor zelfstandige professionals. Opdrachtgevers worden steeds specifieker in de eisen die ze stellen aan professionals.
Er wordt veel gesproken over werkgeluk. Wat is werkgeluk?
Het is best grappig dat ik consequent een typfout maak door 'werkgelukt' te typen. Werkgelukt als zijnde een werkwoord, en dat klopt: werkgeluk komt je niet aanwaaien, daar moet je actief aan werken.
Trouwens, met spraakherkenning had ik deze fout niet gemaakt; dat is zelfs niet eens mogelijk. Of je moet dit woord zelf aan het woordenboek of lexicon toevoegen.
In de zaterdagkrant van 20 april jl. van de NRC kwam ik bovenstaande tekst tegen: “We moeten AI niet zulke magische krachten toekennen!” Dit artikel betrof naaktfoto’s en porno, niet waar we het hier over gaan hebben, maar de term/ uitdrukking of oneliner spreekt mij zeer aan.
Het is belangrijk om realistisch te blijven over de mogelijkheden van AI. Hoewel AI indrukwekkende taken kan uitvoeren en nuttige hulpmiddelen kan bieden, zijn er grenzen aan wat het kan doen.
AI werkt binnen de variabelen die door mensen zijn ingesteld en heeft geen eigen bewustzijn of magische krachten. Het is een hulpmiddel dat, mits verantwoord gebruikt, kan bijdragen aan positieve ontwikkelingen in vele sectoren
Een belangrijke manier waarop AI het werk gemakkelijker maakt, is door het automatiseren van repetitieve taken. Denk bijvoorbeeld aan het handmatig invoeren van gegevens en handelingen die voorheen veel tijd en moeite kostten.
Dankzij AI kunnen deze taken nu sneller en nauwkeuriger worden uitgevoerd. Slimme computers zijn in staat om grote hoeveelheden informatie te verwerken, waardoor medewerkers zich volledig kunnen richten op complexere werkzaamheden.
Bericht van een advocatenkantoor.
Van een bevriende advocatenkantoor ontvingen we het volgend bericht:
We gaan binnenkort een ZZP-er in de arm nemen met de opdracht de door ons gebruikte software te beoordelen alsmede een onderzoek in te stellen naar mogelijk nieuwe software.
Het onderzoek van Gartner naar de motivatie van verkopers staat in het november-december 2022 nummer van Harvard Business Review.
In een tijd van voortdurende sociale, economische en geopolitieke turbulentie blijft de verkoopwereld een woelige zee waarop verkopers vaak gefrustreerd, verloren en uitgeput ronddwalen.
Het vinden van vervanging voor een openstaande verkooppositie in de huidige krappe arbeidsmarkt kan zelfs voor nog meer problemen zorgen, met kosten die tot wel twee keer de jaarlijkse inkomsten van een verkoper bedragen. Dit alles draagt bij aan een neerwaartse spiraal voor het resultaat.
Waarom zou je bestaande werkprocessen optimaliseren?
Met de juiste tools kun je alle soorten bedrijfsprocessen optimaliseren. Het effect van dergelijke verbetertrajecten is op verschillende vlakken merk- en voelbaar. Het verbeteren van bedrijfsprocessen brengt onder meer de onderstaande voordelen met zich mee.
Cedere gebruikt spraakherkenning voor het optimaliseren van werkprocessen bij haar klanten.
In september 2020 kondigde JIP (Japan Industrial Partners) aan Olympus over te nemen en in januari 2021 werd de naam Olympus veranderd in OM Digital Solutions.
Beetje geschiedenis:
1919: Het bedrijf wordt opgericht als Takachiho Seisakusho (高千穂製作所). In de Japanse mythologie wonen goden op Takamagahara, de top van de berg Takachiho.
Een van de leukste dingen om te doen als je in Delfzijl bent, is een bezoekje brengen aan het Muzee Aquarium Delftzijl. Dit museum heeft niet alleen een prachtige collectie van zeedieren, schelpen en fossielen, maar ook een bijzondere historische schat: een oud document met het spellingsalfabet voor noodprocedures. Dit alfabet werd gebruikt om letters te spellen over de radio, bijvoorbeeld in geval van nood of oorlog.
Vroeger dacht ik: wanneer je niet met de computer kan werken, dan doe je dat toch niet…
Cedere werkt al 24 jaar met spraakherkenning, een echte early adopter. Een early adopter is iemand die een bepaald product of technologie begint te gebruiken voordat de grote massa dat
doet.
Vroeger kregen we bij presentaties vaak te horen dat spraakherkenning inderdaad iets was voor de toekomst en vooral voor mensen met een beperking. Dat de grote massa spraakherkenning nu gebruikt om slimmer, sneller en gemakkelijk te werken, was toen nog onmogelijk te bedenken. We voelden ons mannetjes van de maan, aanwezig in science fiction films. Hierbij heb ik het wel over meer dan 15 jaar geleden.
Wat zijn de kosten-baten van de Cloud?
Voordelen van een Cloudomgeving. Kostenbesparing is een van de belangrijkste redenen waarom organisaties overstappen van on-premises IT-systemen naar Cloud gebaseerde omgevingen. Veel organisaties hebben echter nog steeds moeite om te begrijpen of migreren naar de Cloud financieel zinvol is, dus hier zijn enkele tips waarmee je rekening moet houden.
Nuance DAX-Copilot is een add-on op Dragon Medical One, een extra module die niet los van Dragon Medical One functioneert.
Diverse AI-technologieën worden gebruikt om interviews tussen een arts en een patiënt om te zetten in gestructureerde en nauwkeurige medische verslagen. Deze add-on helpt artsen om meer tijd te besteden aan de zorg voor hun patiënten en minder tijd aan administratieve taken.
In het onderstaand filmpje is zichtbaar hoe gebruiksvriendelijk DAX Copilot werkt. Een samenvatting van het gesprek tussen arts en de patiënt of cliënt wordt gestructureerd samengevat en de nodige waarden op de juiste plaatsen in een dossier weggeschreven.
Cedere is ethisch en verantwoord, maatschappelijk betrokken, werkt samen voor het beste resultaat, is benaderbaar en werkt met korte lijnen.
♻ Duurzaamheid en verantwoord ondernemen
Cedere werkt continu aan verduurzamen en maatschappelijk verantwoord ondernemen.