In de moderne medische wereld draait alles om efficiëntie en precisie. Als gecertificeerd partner van zowel Philips als Nuance begrijpt Cedere deze behoeften als geen ander. Door het combineren
van de voordelen van Nuance Dragon Medical One en Philips SpeechExec - een krachtige combinatie- kun je workflow naar nieuwe hoogten zal tillen.
Speciaal aan deze combinatie is dat spraakherkenning van Dragon Medical One wordt gebruikt bij het verwerken van dictaten door het secretariaat. Een door een arts gemaakt dictaat met een voicerecorder of app. Het secretariaat hoeft niet meer te typen, alleen verwerken. Zelfs een koppeling met HIS of EPD is mogelijk voor patiënt informatie!
Voor zorgverleners biedt Cedere een scala aan dicteermethoden, waardoor ze kunnen kiezen wat het beste bij hun werkwijze past. Laten we eens dieper ingaan op deze drie methoden en hoe ze jouw werk kunnen stroomlijnen:
Dragon Medical One kennen we al langer en is bestemd voor de medische wereld. We noemen het ook wel realtime dicteren, daar waar de cursor staat verschijnt de tekst. In welk document, e-mail of dossier dan ook.
Maar het gaat niet alleen om snelheid en gemak. Dragon Medical One is gebouwd met het oog op nauwkeurigheid en precisie, waardoor je kunt vertrouwen op foutloze documentatie, zelfs in de meest complexe medische terminologieën.
Philips SpeechExec Enterprise is een digitale dicteer oplossing die wordt gebruikt voor grotere organisaties zoals ziekenhuizen. De server van SpeechExec Enterprise draait op locatie, on Premise. Beheerders van de organisatie zorgen voor het onderhoud.
Philips SpeechLive is een cloud oplossing, met ongeveer dezelfde werkmethode als bij SpeechExec. Het is eenvoudig en
vooral geschikt voor wat kleinere organisaties.
Deze cloudoplossing zorgt ervoor dat de dictaten veilig worden opgeslagen en toegankelijk zijn vanaf elk apparaat met een internetverbinding, waardoor je kunt werken waar en wanneer je maar wilt.
Door twee producten te combineren kan een arts kiezen om alleen een dictaat in te spreken met een recorder of met een handmicrofoon. En te kiezen om een opdracht of een tekst in te spreken, die door de secretaresse wordt uitgetypt.
Zoals je op het plaatje hiernaast ziet is in het rood de Philips SpeechExec Enterprise weergegeven, Speechkit, die communiceert met de Nuance spraakherkenningsserver.
Bij het gebruik van spraakherkenning bepaalt de arts of hij de tekst direct in beeld wil wanneer hij spraakherkenning gebruikt. Het gebruik van een handmicrofoon is dan noodzakelijk. Hij kiest of hijzelf de tekst controleert en verbetert of dat het secretariaat dit uitvoert. Door de verbeteringen wordt het spraakprofiel van de auteur geoptimaliseerd. Woorden die nog niet in het lexicon stonden, worden automatisch toegevoegd.
Wil een dicteerder een audiobericht inspreken dan werkt hij vanuit een recorder of vanuit de software Philips SpeechExec Enterprise Dictate. Zie plaatje hiernaast.
Kiest de auteur binnen SpeechExec voor alleen een dictaat zonder spraakherkenning, dan klikt hij op de rode button. Kiest hij voor dictaat met spraakherkenning dan klikt hij op de groene button.
In het overzicht aan de rechterzijde ziet hij of een dictaat is gemaakt met of zonder spraakherkenning. Ook de dictaten die met de app zijn gemaakt staan in het lijstje.
SpeechExec Enterprise haalt via een secure HL7 koppeling patiënt informatie uit een database, ZIS of EPD, en voegt deze eventueel toe aan een dictaat. Deze ID- informatie wordt gebruikt in een EPD.
Slimmer, sneller en accurater werken door Philips SpeechExec Enterprise te combineren met Nuance Dragon Medical One. Deze totaaloplossing is een volledige dicteeroplossing voor medische omgevingen en geeft vrije keuze aan artsen om te dicteren zoals ze zelf graag willen. Deze oplossing geeft artsen de vrijheid om te werken zoals ze willen. Geef de ICT de beheertools waar ze zich veilig mee voelen. Zorg voor hoge herkenning met spraakherkenning. Geef de security agents een veilig netwerk werk. En dat alles in één software pakket.
Bij Cedere streven we ernaar om jou te voorzien van de beste tools en technologieën, zodat je je kunt concentreren op het leveren van hoogwaardige zorg aan jouw patiënten. Ontdek vandaag nog hoe onze dicteermethoden jouw workflow kunnen transformeren en jouw praktijk naar nieuwe niveaus van efficiëntie en succes kunnen tillen.
Deze hybride oplossing zorgt ervoor dat de transcriptie het originele audiobestand kan gebruiken voor verdere verwerking en verbeteringen, hierdoor zijn er diverse dicteer mogelijkheden. Virtuele samenwerking en scheiding van taken. De workflow verbetert de efficiëntie van de teams, of ze zich nu op kantoor bevinden of op afstand werken.
Gemak.
Gebruikers kunnen op elk moment en elke plaats dicteren, zelf correcties aanbrengen en het document opmaken. Ook bij langere, ingewikkelde documenten. Of deze taken delegeren naar de back office. Auteurs zijn niet aan hun bureau gekluisterd maar kunnen overal en altijd dicteren.
Transparantie en traceerbaarheid.
Gebruikers kunnen statusupdates van documenten zien, prioriteiten stellen en flexibel taken toewijzen aan secretaresses of andere teamleden.
Zichtbaarheid van document deadlines.
Op basis van de ingediende metagegevens weten transcriptie medewerkers precies aan welk document moet worden gewerkt.
Cedere is ethisch en verantwoord, maatschappelijk betrokken, werkt samen voor het beste resultaat, is benaderbaar en werkt met korte lijnen.
♻ Duurzaamheid en verantwoord ondernemen
Cedere werkt continu aan verduurzamen en maatschappelijk verantwoord ondernemen.