Home - Spraakherkenning - Juridisch Overzicht - Mediator spraakherkenning
Mediation is vooral nuttig als de communicatie verstoord is, als rechtstreekse onderhandeling tussen de partijen belemmerd wordt door een wederzijds gebrek aan vertrouwen.
Bij een bemiddeling wordt vaak emotioneel gesproken. De wederzijdse partijen missen hierdoor de nodige informatie en afspraken die tijdens het gesprek worden gemaakt.
Volgens wetenschappelijk onderzoek is een persoon één dag na een bespreking de helft aan informatie kwijt. Met een emotioneel gesprek is dit nog sneller. De emotie wordt wel onthouden, gemaakte afspraken moeilijker.
Als mediator heb je een mooie taak om voor een goed verslag te zorgen en het liefst zo spoedig mogelijk. Dit is heel belangrijk voor alle partijen. In de praktijk blijkt het niet altijd haalbaar om binnen enkele uren een samenvatting van het gesprek te verzenden. Zeker niet wanneer de documenten door de backoffice worden uitgewerkt.
Wanneer de gespreksleider de afspraken en opmerkingen samenvat en direct in een smartphone app of dictafoon dicteert, wordt dit dictaat direct omgezet in tekst en kun je deze tekst via je smartphone direct doorsturen naar alle partijen. Binnen enkele minuten.
✅ Vertrouwen groeit.
✅ Service gaat omhoog.
✅ Commercieel interessant.
Cedere is ethisch en verantwoord, maatschappelijk betrokken, werkt samen voor het beste resultaat, is benaderbaar en werkt met korte lijnen.
♻ Duurzaamheid en verantwoord ondernemen
Cedere werkt continu aan verduurzamen en maatschappelijk verantwoord ondernemen.