Cedere is een expertisecentrum voor spraaktechnologie, spraakherkenning, PDF, beeldverwerking en dicteren. Ze richt zich op de zakelijke markt en helpt bij het verbeteren en stroomlijnen van werkprocessen. Ze biedt professionele ondersteuning en advies voor complexe vraagstukken.
Voor de ondersteuning rekent ze een vergoeding, die afhangt van het niveau en de omvang van de service en support die nodig en geleverd zijn. Er zijn jaarlijkse abonnementen of uren op nacalculatie mogelijk.
Cedere heeft verschillende supportovereenkomsten.
Deze zijn onder te verdelen in twee hoofdcategorieën:
1 en 2. Gericht op eindgebruikers
3 en 4. Gericht op de supportafdeling van de klant
Service en Support, Medium Level voor (Klein) Zakelijk, Onderneming en Professionals.
De afdeling Support & Service beantwoordt vragen en geeft adviezen bij hardware-, software- en gebruikersvragen met betrekking tot de door Cedere geleverde artikelen.
Voor iedere gebruiker wordt een S&S contract afgesloten, deze kan zelf per mail contact opnemen met de afdeling Support en krijgt rechtstreeks antwoord. Voorwaarden worden vooraf overlegd.
Wanneer de vraag buiten de voorwaarden valt rekent Cedere een vergoeding per 30 minuten.
Merk: Cedere
Slechts een vergoeding per gebruiker, per jaar € 204 excl. btw
€ 246,85
incl. BTW
Gratis verzending naar de volgende landen: België, Nederland Meer tonen Laat minder zien
Cedere is ethisch en verantwoord, maatschappelijk betrokken, werkt samen voor het beste resultaat, is benaderbaar en werkt met korte lijnen.
♻ Duurzaamheid en verantwoord ondernemen
Cedere werkt continu aan verduurzamen en maatschappelijk verantwoord ondernemen.