Service en Support  van Cedere

Ontvang Support en Dragon tips voor extra ondersteuning!


Cedere is een expertisecentrum voor spraaktechnologie, spraakherkenning, PDF, beeldverwerking en dicteren. Ze richt zich op de zakelijke markt en helpt bij het verbeteren en stroomlijnen van werkprocessen. Ze biedt professionele ondersteuning en advies voor complexe vraagstukken. 

 

Voor de ondersteuning rekent ze een vergoeding, die afhangt van het niveau en de omvang van de service en support die nodig en geleverd zijn. Er zijn jaarlijkse abonnementen of uren op nacalculatie mogelijk.

 

Cedere heeft verschillende supportovereenkomsten.

Deze zijn onder te verdelen in twee hoofdcategorieën:

 

1 en 2. Gericht op eindgebruikers

3 en 4. Gericht op de supportafdeling van de klant

 

 


Cedere biedt 4 niveaus van ondersteuning aan door de Support & Service afdeling

 

  1. Online Support, low level B2C
    Niveau van eerste lijn, voor consumenten die de producten bij Cedere hebben aangeschaft.
    Laagdrempeling. Geen gegarandeerde reactietijd, wat we niet direct en eenvoudig kunnen beantwoorden zetten we door naar fabrikant, of naar Support & Service (zie punt 2)
    Supportvraag mailen naar support@cedere.nl.

  2. Support & Service, medium level B2B ( € 204 excl. 21 % btw, per persoon per jaar)
    Volgens voorwaarden hieronder beschreven. 
    Communiceer zoveel mogelijk via mail support@cedere.nl , behalve bij grote calamiteiten dan bel je naar het algemene telefoonnummer. 
     
  3. Service Level Agreement, high level B2B
    SLA contract, voorwaarden per bedrijf, per product zoals zakelijke software, Saas-oplossingen en streaming diensten.  Dragon Medical One, Dragon Professional Anywhere, Kofax PowerPDF en Dragon Professional Group. Tevens Olympus en Philips dicteersoftware.
    Vraag documentatie aan via Sales.

  4. Onderhoud & Support B2B 
    Gekoppeld aan onderhoud/Maintenance overeenkomst van betreffende software
    Vraag documentatie aan via Sales.

 

Support & Service, medium level

Service en Support, Medium Level voor (Klein) Zakelijk, Onderneming en Professionals.

 

  • Een S&S abonnement is persoonsgebonden.
  • Contract voor minimaal 1 jaar
  • 2 Maandelijks Tips per mail
  • Afdeling Support & Service kan, indien nodig, meekijken met behulp van Teamviewer
  • Bereikbaar tijdens kantooruren
  • Reactietijd 8 kantooruren
  • Bij meer dan 7 medewerkers (gebruikers van de software) bieden we Service & Support LargeService Level Agreement aan.

 

De afdeling Support & Service beantwoordt vragen en geeft adviezen bij hardware-, software- en gebruikersvragen met betrekking tot de door Cedere geleverde artikelen.

Voor iedere gebruiker wordt een S&S contract afgesloten, deze kan zelf per mail contact opnemen met de afdeling Support en krijgt rechtstreeks antwoord. Voorwaarden worden vooraf overlegd.

Wanneer de vraag buiten de voorwaarden valt rekent Cedere een vergoeding per 30 minuten.

 

Merk: Cedere

 

 Slechts een vergoeding per gebruiker, per jaar € 204 excl. btw

- Support voor uw product. Deze helpdesk is geschikt voor kleine ondernemingen - 1 jaar automatisch verlengd!

€ 246,85

  • 0,01 kg
  • Beschikbaar