Klachtenprocedure Cedere BV

Niet mee eens hoe het gelopen is?

Laat het ons weten!


Ondanks dat wij onze uiterste best doen om u tevreden te stellen, gaat er weleens iets mis. Dit willen wij voorkomen en er van leren. Goede service is heel belangrijk voor ons.

Cedere gaat haar stinkende best doen uw probleem, opmerking en klacht op te lossen.

Eerst wat officiële teksten:

  • Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij Cedere, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
  • Bij Cedere ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Cedere binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  • Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  • Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot Cedere. Aan het voorleggen van een geschil aan een geschillencommissie waar kosten aan zijn verbonden, moeten die door de consument betaald worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
  • Een klacht schort de verplichtingen van Cedere niet op, tenzij Cedere schriftelijk anders aangeeft.
  • Indien een klacht gegrond wordt bevonden door Cedere, zal Cedere naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.

Klachtenformulier:

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.