Business Process Management Software

Cedere optimaliseert bedrijfsprocessen


Kofax Control Suite totaal

Kofax ControlSuite

Kofax Autostore (Express)

Kofax AutoStore Express

Kofax eCopy   Sharescan

Kofax eCopy ShareScan

Imaging Kofax PowerPDF

Kofax PowerPDF

Totaal oplossing voor documenten stroom. Op basis van Subscriptie. Sluit aan bij jouw wens.

Met Kofax® AutoStore® documentbeheer software kun je de manier waarop je papieren en elektronische documenten automatiseren.

De organisatie kan nu interne en externe workflows automatiseren om  knelpunten te elimineren met Kofax eCopy®

PowerPDF en Ominpage van Kofax valt onder Imaging en beeldherkenning.


Kofax Equitrac

Kofax equitrac

Output Manager

Kofax Output Manager

Kofax SafeCom

Kofax SafeCom

Business Connect

Kofax ControlSuite

Kofax Equitrac ®  maximaliseert besparingen op afdrukkosten, vermindert netwerkbeveiligingsrisico's en verbetert de naleving

Met de mogelijkheden voor procesorkestratie van Kofax Output Manager™ kunnen bedrijven vertrouwelijke informatie veilig houden.

Met Kofax SafeCom ® kunnen je mobiele medewerkers efficiënter printen en gevoelige gegevens veilig beheren.

Kofax Business Connect™ breidt bedrijfsprocessen uit naar mobiele werknemers.


Kofax ControlSuite versie 1.3

De enige volledig geïntegreerde oplossing voor transformatie van documenten workflows

Kofax ControlSuite is een platform dat vrijwel elk aspect van de distributie in documenten beheert, beveiligt en regelt afdrukken, scannen, routeren en opslaan. Ze is geschikt voor de gehele onderneming. Koppelingen met elke combinatie van systemen, technologieën en apparaten, inclusief gemengde MFP-omgevingen.

 

Kofax zal met ingang van 1 januari 2023 het ControlSuite-aanbod volledig overzetten naar een prijsstructuur op basis van Subscriptie.

Kofax gebruikt hiervoor de term ToP (Term on Premise). De overgang naar ToP-prijzen sluit aan bij de wens van de industrie, partners en eindklanten om over te stappen op termijn- of abonnementsprijzen voor alle softwareoplossingen.

 

Volgens KPMG "zal 53% van de softwarebedrijven tegen 2023 overstappen op abonnementsmodellen". 

 

Voordelen van ToP (Subscriptie) licenties:

  • Voorspelbare kosten over meerdere jaren
  • Geen extra kosten voor onderhoud en ondersteuning
  • Alle updates, fix-packs en upgrades zijn inbegrepen in de ToP-prijs
  • Flexibiliteit om gedurende de ToP-termijn incrementele apparaatlicenties toe te voegen
  • Jaarlijks betalen voor een meerjarige ToP-verbintenis, waardoor de cashflow verbetert

 

ControlSuite transformeert je documentvastlegging, afdrukbeheer en mobiele workflows, waardoor de waarde van je infrastructuurinvestering wordt vergroot.

 

Naar Kofax ControlSuite

Er zijn drie soorten bedrijfsprocessen:   

 

  1. Primaire processen (ook wel operationele processen)  
  2. Managementprocessen (ook wel besturende processen)   
  3. Ondersteunende processen   (automatiseren van je bedrijfsprocessen)

 

Primair bedrijfsproces   

 

Primaire bedrijfsprocessen zijn de processen die direct te maken hebben met het bedrijfsdoel. Bij de meeste bedrijven hebben primaire processen te maken met productie en verkoop.   

 

Managementproces   

 

Managementprocessen zijn gericht op het besturen van de organisatie en het inrichten van processen.   

 

Ondersteunend bedrijfsproces   

 

Ten slotte de ondersteunende processen. Die bestaan om de primaire processen goed te kunnen uitvoeren. Voorbeelden hiervan zijn de administratie en de financiële afdeling.

 

Hoe kun je bedrijfsprocessen verbeteren?  

 

Het is eigenlijk heel eenvoudig: goedlopende bedrijfsprocessen zijn cruciaal voor de gezondheid van een bedrijf. Grip op bedrijfsprocessen is dus van levensbelang.

Meer informatie:

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Stroomlijnen van werkprocessen:

 

Verwerk je organisatie op verschillende manieren en plaatsen informatie? Inkomende en uitgaande facturen, document management stromen, personeel- en verkoopdossier.

 

Bedrijfsprocessen zijn het fundament van je organisatie. Een bedrijfsproces bestaat uit een zich herhalende keten van activiteiten en deze keten is gefocust op het behalen van een bepaald eindresultaat. Zoals je product of dienst leveren aan de klant.   

 

Business Process Management oplossingen kunnen deze verschillende stromingen digitaliseren, automatiseren en optimaliseren. Een documenten workflow zoals je dat zelf wil, zo optimaal mogelijk.

 

Dit levert enorme besparing in tijd en kosten op en meer inzicht en controle over je business processen. Alle software is scan en MFP onafhankelijk.

Nieuwe printer nodig? Dan heb je geen nieuwe software nodig. Dat is handig en kostenbesparend.

DOCUMENT- EN FACTUURVERWERKING

  • Geautomatiseerde Factuurstroom: uitgaande en inkomende facturen
  • Contract management software, zoals personeelszaken documenten
  • Scanning en roteren van (bestaande) papieren documenten


Documenten Power PDF, Documenten workflow en Imaging

Met de Kofax Power PDF en OmniPage kun je documenten vanuit elk programma eenvoudig converteren, bewerken, van notities voorzien en delen en terug converteren.